wtorek, 8 grudnia 2015

Mój list do Świętego Mikołaja

Od września poszukuję prezentów dla córki buszując w internecie. Ciągle zastanawiam się co kupić dla męża żeby było praktyczne a myśl o prezentach dla najbliższych, z którymi spędzamy wigilię nie pozwala mi spokojnie spać. Halo, halo Mikołaju a gdzie w tym wszystkim jestem JA? W te święta postaram się być lekko samolubna i oto lista prezentów dla mnie. 
1.Żeby życie smakowało lepiej i kawa o poranku była smaczniejsza - Syrop do kawy by Nicolas Vahe.
2. Moja "miłość od pierwszego wejrzenia" Beżowy warkoczyk z pozłacanym łańcuszkiem mokobelle.pl.
3. Mydło w płynie i krem do rąk od Bloomingville dostępne w fromnord.pl.
4. Ładna kosmetyczka. Mój wybor to H&M.
5. Mydło w płynie o cudownym zapachu i tak jak wyżej Bloomingville skradło moje serducho. Dostępne w amazingdecor.pl
6. Szal w kratę stradivarius.com
7. Krem pod prysznic i mleczko do ciała H&M
8. Sprawdzone przez siostrę z kolorami, które uwielbiam i za przystępną cenę. Więc poproszę. Paleta cieni Sleek dostępna w kosmetykomania.pl
9. Również Sleek i pomadka idealna na zimę współgrająca z paletką- CHERRY
10. Elegancki i ponadczasowy zegarek Daniel Wellington
11. Na wieczory pod kocem z kawą o smaku piernika (punkt 1) świeca zapachowa H&M

 Z pozdrowieniami
Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz